Edición en gallego.
Cuaderno grapado con 12 páginas impresas en color más cubiertas de cartulina flexible en color. Suplemento de historietas dirigido por Miguel Vázquez Freire, redacción de Isabel Soto, y con edición y dirección artística de Fausto C. Isorna. Rescate de la cabecera hómónima, antes revista independiente y ahora editada como suplemento de historietas del diario La Voz de Galicia desde mayo de 2002.
En Cartas ó director se rindió homenaje al escritor y director teatral Roberto Vidal Bolaño, recién fallecido, recordando en esta sección la ayuda que el escritor prestó para la creación de los diálogos de la primera historieta de Golfiño publicada durante la etapa inicial de la revista (enero de 2000). Su creador y dibujante, Fausto Isorna, también homenajeó al autor gallego caracterizando a Golfiño como un trasunto del propio Vidal Bolaño en su habitual ilustración en este correo de los lectores. Por otra parte, otra personalidad salió a escena en la entrega de la serie Capitán Lixo correspondiente a este número, en la que Alberto Varela Ferreiro se sirvió de una anécdota protagonizada por quien era entonces presidente de los Estados Unidos. De forma que en la misma asomaba un George Bush hijo caricaturizado con una motosierra y en disposición de acabar de cortar por lo sano con todos los incendios forestales.
Contuvo una nueva entrega del concurso patrocinado por el programa Xabarín Club del canal TVG. Consistiendo el premio en trescientos lotes de material escolar de Doraemon.
Extracto de la sección Cartas ó director:
Ola, lectores e lectoras: Hoxe é un día de bagoas na redacción de Golfiño. Morreu un gran home a quen todos admirabamos, e morreu un amigo, a quen tantas vimos pasear polo Toural co seu inconfundible chapeo. Morreu Roberto Vidal Bolaño. Se cadra este nome nada vos diga ós afeccionados á banda deseñada. Roberto foi autor, actor e director de teatro. Foi, pois, un home da farándula, quizais a personalidade máis relevante do teatro galego do noso tempo. Foi tamén actor e director de cine e televisión, cunha breve pero moi aplaudida intervención na premiada película A lingua das bolboretas, entre as súas últimas presencias na gran pantalla. Pero o que case ninguen sabe é que Vidal Bolaño tamén fixo unha contribución no campo da banda deseñada e fíxoa xustamente... ¡na nosa revista! Concretamente na primeira aparición de Golfiño no número 1 da nosa primeira etapa. Roberto botoulle unha man a Fausto cndo este argallaba os diálogos desa historieta, así que podemos dicir que Golfiño aprendeu a falar galego cun grandísimo mestre. ¡Adeus, Roberto Vidal Bolaño! ¡Adeus e gracias!
Desglose de contenidos.